"מה המשותף לארומה, מקדונלדס וקסטרו? מיתוג – גם אתם יכולים"

זה מה שכתוב בראש העמוד המתייחס לקורס מיתוג ספריות בחוברת שהוציא מרכז ההדרכה לספריות 2008/9.

היום היה אמור להיפתח בספריית נהריה הקורס מיתוג הספריה כמנוף להצלחה. (עמ' 19)
הקורס נמצא בפרק המתייחס לניהול וצמיחה אירגונית.

חלק מתכני הקורס: אסטרטגיות שיווקיות מודרניות, ניתוח הסביבה החיצונית והפנימית, זיהוי קהל יעד, ערך המותג, פרסום, תדמית, יוקרה, מנוף להצלחה…

אין נרשמים. אין מתעניינים.
הקורס לא נפתח וספק אם ייפתח.

במהלך השנים פעלו הספרניות של ספריית מטה אשר כדי שמרכז ההדרכה לספריות יקיים קורסים בצפון, הן אף הצליחו להביא להורדה של עלות הקורס למשתתף.

ניסינו לשווק באמצעות אי-מיילים ושיחות טל' עם מנהלות הספריות בצפון, בינתיים ללא הצלחה מרובה.

לפני כשבועיים סיימנו את הקורס הקמת ארכיון ויזואלי באינטרנט עם המרצה יגאל חמיש. הקורס העשיר אותנו בכלים ובידע, הועבר בצורה מקצועית וברמה גבוהה. במהלך הקורס גם נוצרו חברויות חדשות בין עמיתים שלא הכירו קודם, דבר שהביא להמשך עבודה משותפת. (בקורס השתתפו ספרנים, ארכיונאים ועובדי מוזיאונים)

אני מאוד מקווה שהקורס ייפתח בכל זאת, אפילו באיחור.
* נושאי הקורס מעניינים אותי ולדעתי, חשובים מאוד למינוף הספריה.
* אני מאוד רוצה שמרכז ההדרכה לספריות יקיים קורסים בצפון הארץ, חוסך זמן וכסף.
* אשמח לארח בספריית נהריה עמיתים למקצוע שיבואו וישתלמו אצלנו בספריה.

במרכז ההדרכה לספריות הכינו מערך לימודים עשיר, מגוון, בעלויות סבירות ועם מיטב המרצים.
התיקון לחוק הספריות 2008 יצא לדרך, האוסף גדל והפעילויות התרחבו.

הקורס יעזור לנו, זה קורה ממש קרוב לבית, לא כדאי שנלמד??

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: